HTML

Britannnia gyogyintezet

valahol nem Angliában már.

Friss topikok

  • Roppi: Szeva Petya! Ki kell, hogy ábrándítsalak: A kis hölgy azért jelent meg "egyszer csak" ott előtte... (2008.08.05. 11:55)
  • Kollega: Részvétem Apukád miatt. Üdv.: B. (2008.07.08. 19:56)
  • Gyulu: Hát ja...... Picking 2008 ala Pinczés módon. Örülök, hogy jelentkeztél.... GY ui: Tetszik amit és ... (2008.05.07. 18:45)

Linkblog

2008.05.05. 10:53 WILOBY

6 honap.
Majus 4-en, holnap lesz (van-volt - ki mikor olvassa) fel eve, hogy Angliaba erkeztem.
Ennek ellenere nem szamvetest akarok csinalni, bar lesz benne az is, ahogy magamat ismerem. (Vegul is nem lett benne. Legalabbis az elso bejegyzesben....)

A Hallgatas:
Amiert nem irtam az utobbi idoben az amiatt volt, hogy igen-igen negativ hangulat uralkodott rajtam legalabb egy honapig, vagy tan tovabb is. Aztan egyszer csak kisutott a nap. Ezt itt most szo szerint kell erteni. Soha nem gondoltam, hogy ennyire tud hianyozni egy kis feny.                                                                                     

De bizony hianyzott.

 

 

 

 

 

A Munka:
Ha jol emlekeszem ott maradt abba a "granthami februar", hogy elnyertem az allando raktaros allast a *****-nel. Azota is ott dolgozom. A munka szimplan annyi, hogy kapsz egy papirt amin fel van sorolva, hogy honnan-mibol-hanyat kell a raklapra pakolnod. Aztan pedig a kijelolt helyre huzod es kezdodik minden elolrol. Probalom minden eszkozzel erdekesse tenni az amugy dogunalmas (bar fizikailag nem eppen konnyu) munkat. Volt egy idoszak, amikor az egzotikus raklapokra pakoltam. Mert itt a kek nagy raklap az altalanos. De neha erkezik piros (ez a kedvencem), lila, sarga is. Aztan ezen tulleptem es most a felpakolt aru minel jobb statikai megoldasain dolgozom nagy elannal. Ami azt jelenti, hogy akkor van jol megpakolva egy raklap, ha az elektromos targonca gyors indulasakor nem pottyan le egy doboz sem.
Az aruosszetetelrol roviden csak annyit, hogy MINDEN AMIT az ember megeszik, es MINDEN AMIVEL megeszi. A leglesujtobb termekcsalad szerintem, amivel itt hozott ossze eloszor a jo(rossz)sorsom az a tojas minden allapotban. Kezdodik a folyekony tojas literes kiszerelesben (brrrrrrrrrrrr: latnatok amikor kiszakad a doboz!). Folytatodik a lagytojassal ami ugy van csomagolva, mint a kalmopirin otthon. Es befejezodik az atlatszo diszperzites vodorben uszkalo 48 darab meghamozott kemenytojassal.
A homerseklet a raktarban 2 es negy fok kozott van. A munkatarsaim kozel a fele lengyel, ezert mar folyekonyan tudok lengyelul karomkodni.
Az angol munkatarsaim nem karomkodnak. Lengyelul.
Ahogy irom a levelet berepult egy nagy legy a nyitott ablakon. Ez volt a masodik repulo bogar amit itt lattam (hiaba, itt a nyar..;-). Az elso egy meztelen csiga volt amit a furdoszobaablakbol repitettem tova, mert nem atallott bemaszni a kadba.

A Videk:
Eszter marcius vegen meglatogatott, es egyutt elmentunk Lincolnba. Ez Lincolnshire megye kozpontja. Szentendre angol kiadasban. (Egy kicsit minden angol varoskozpont Szentendre ha ugy veszem - itt nem volt divat lerombolni-lebombazni amit felepitettek, es az idonkenti tuzveszeken kivul mas nemigen pusztitotta az epitett kornyezetet. Sem. Ezzel kapcsolatban mondta egy itteni baratom, hogy errefele talalsz olyan ablakot, amit 200 eve uvegeztek...)
A lincolni katedralisban forgattak a Davinci kodot, es a Magna Chartat is itt orzik.
Itt ettem eloszor fisendcsipszet (rantott hal sultkrumplival). Es a meglepetes az volt, hogy az altalam vart izesitok, ugymint ketchup vagy majonez helyett balzsamecettel locsoljak nemcsak a halat, hanem a sultkrumplit is. Kicsit bizarr de ajanlom mindenkinek. Azota mar voltam olyan (modern) helyen is ahol adnak hozza barmit, amit kersz.

 Most befejezem.

 Itt Hon

Szóval hazajöttem szerdán. Most éppen az Öcséméknél múlatom az időt. Vasárnap utazom Pécsre. A telszámom: 06 70 528 6311.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://fisendcsipsz.blog.hu/api/trackback/id/tr22454557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roppi 2008.05.05. 11:27:25

Hello!

Csak igy tovabb:)
A zacskónyi kiszakadó folyekony tojasnal kicsit osszerandult nehany arcizmom, aztan eszembe jutott, hogy en is voltam (tobbszor is) raktaros, raadasul a gepkocsimba borulo 30 liter kannas bor masnapra szinten ilyen arcizomrangast okoz:)
Tovabbi szep napokat polgartars!

Roppi

Barna 2008.05.06. 10:17:00

Szia Péter!

Jó volt olvasni, örülök hogy a nap is kisütött. De szerintem mire ezt írom, már itthon vagy.

Jani 2008.05.06. 12:41:35

Szia Pétör!
Ezzel tán több pénzt tudnál keresni mint a logival!
Nekem kurvára tetszik amit és ahogy írsz.
üdv.Jani

zaksi 2008.05.06. 21:29:04

Szia Péter!
Eszembe juttattad a fiatalságomat, amikor infúzisó üvegeket mostam Gödöllőn. Vagy amikor (áram allatt) szereltem le- és fel villanyórákat a Dédásznál. Később szóltak, hogy áram alatt ne. Vagy amikor nem váltam be a Postabanknál, mitn takarítónő, mert az éjjeliőr ármánykodott ellenem. Szóva nagyon romantikusak az élményeid. Puszi.

zaksi 2008.05.06. 21:31:29

Javítás: infúziós, alatt, mint, szóval

Kollega 2008.05.06. 21:58:08

Üdv.
Jó ötlet ez a blogozósdi.Így van egy közös vonásotok Fletóval. Remélem több nincs. De ettől függetlenül írj minél gyakrabban, és telefonálj, ha itthon vagy, mert egy bt temető bulit akarok összehozni.
Minden jót: FB

mihi 2008.05.06. 23:38:50

Dear Peter! A generáció nevében is változatlanul drukkolunk, hozd ki helyettünk is magadból, amit lehet, és amit mi nem tudtunk, csajó

Norbi 2008.05.07. 04:18:09

hello Péter!

Azt írd meg, hogy mikor jössz haza?
Üdv:Norbi

npi 2008.05.07. 17:13:39

szia Peti,

óriási előnye a munkádnak, hogy nem tudod hazavinni. Tetszik az oldalad, hajrá!

Imi

Gyulu 2008.05.07. 18:45:43

Hát ja......
Picking 2008 ala Pinczés módon.
Örülök, hogy jelentkeztél....
GY
ui:
Tetszik amit és ahogy írtad
süti beállítások módosítása